Trouwlocatie

Trouwplechtigheid in de Oortmanmolen

De Molenstichting is trots op het feit dat gemeente Dinkelland in 2006 de Oortmanmolen, gelegen in het schitterende kerkdorp Lattrop, heeft aangewezen als trouwlocatie. Hierdoor is het voor bruidsparen mogelijk gemaakt om elkaar op deze unieke locatie het ja-woord te geven. Al meerdere bruidsparen hebben hier gebruik van gemaakt en zij bewaren mooie herinneringen aan dit voor hen belangrijk moment.

Meer informatie

De Oortmanmolen is een actieve korenmolen waar wekelijks graan wordt gemalen voor bakkers en slagers in de nabije omgeving. Het gebouw is volledig hersteld in oude staat. Hierdoor is het niet mogelijk een lift in de molen aan te brengen waardoor de toegankelijheid voor mindervaliden beperkt is tot de begane grond.

Om alles goed te laten verlopen is het maximun aantal gasten vastgesteld op 50 personen.

Hebt u belangstelling voor deze locatie en wenst u meer informatie, dan kunt u contact met ons opnemen via de Secretaris van de stichting of via de telefoon: (0541) 625954 of (0541) 353062